tisdag 16 augusti 2011

Skitdålig...

... på att blogga just nu.
Händer väl kanske inte så mkt intressant heller som är värt att skriva om.

Jobbade sista dagen på 47:an i fredags, helmysig sista dag och jag hade ananaspaj med mig som höjde betyget hos chefen ;-) Nu är jag ledig hela denna veckan och hela nästa =) Lite lagom med saker planerat tycker jag. Igår va vi inne i Kalmar en runda, jag och 4 killar, inte konstigt att man blir lite trött o gnällig på kvällen eller hur ;-) Kvällen spenderades med mina 2 gospojkar framför teven med en massa mys, riktigt goshumör va de på båda två =)

Idag har Mia, Ella och Anton varit här och fikat och busat, så mysigt med lillkusinen som kommer om några få månader =) Nu ikväll har vi inte gjort många knop, jag har diskat, lagat mat och städat typ...

Imorrn är en ny dag och då tar vi nya tag. Lovade killarna lekplatsen på förmiddagen, sen kommer mamma (och Dan?) och fikar lite när de varit i Kalmar och hämtat Emmas nycklar, GRATTIS EMMA!!!! Fan va skönt att allt löste sig där!
Hinner vi så ska vi träffa Anna och grabbarna med en runda efter det =)

På torsdag ska vi till Ronneby och mysa med Ellen och hennes grabbar OCH Ita! Ska bli så himla roligt, det va mer än ett år sen vi träffades och umgicks ordentligt, helt sjukt, bästaste barndomskompisarna ever!!

Nä jag ska nog snart ta och sova lite, barnen somnade vid 20.30, inte illa, en timme tidigare än igår! Pusshej!

2 kommentarer:

Ellen sa...

Love u <3

Lufsan! sa...

PussKram på dej Bunny!<3