onsdag 24 augusti 2011

Lite träning kanske!?

Satt och höll på att slappa ihop, sen kom jag på den extremt skitbra idén att sticka bort till spåret och springa nåt varv. Jag lyckades efter mycket om och men få ut cykeln ur garaget ;-) Och begav mig bortåt... Men shit vad det blåste, trodde aldrig jag skulle komma fram, motvind hela vägen dit så jag va helt slut i benen när jag väl kom dit :-P Så jag orkade helt ärligt bara springa ett varv, men sen sprang jag upp och ner i sista backen en massa gånger med, är man inte slut i benen innan den backen så är man det garanterat efter ett par vändor upp och ner! Sen cyklade jag iallafall tillbaka igen, ingen motvind =)

Tänkte jag skulle va duktig imorrn med och ta en runda till simhallen när jag stiger upp, men nää vi i Emmboda har världens sämsta skitöppettider! Simhallen öppnad klockan 14! Antingen får jag ta en rejäl sovmorgon ;-) eller får jag helt enkelt hitta på nåt annat tills den öppnar...

Helt ärligt, bvilka sjukt intressanta inlägg jag gör nu om dagarna, man kan nästan tro att jag inte har nåt vettigt att göra ;-) Haha. Duscha lite nu! Pusshej!

1 kommentar:

Lufsan sa...

Du är ju för duktig!! Jag hade inte ens orkat springa ett varv.... PussKram!<3