fredag 11 november 2011

Äntligen!

Ett riktigt roligt ämne med en bra lärare! Idag började Engelskakursen (som jag trodde så kom vi en halvtimme efter den startat pga SJ). Det va faktiskt roligt och känns som att den inte kommer tynga så mycket. Språk har jag alltid tyckt varit roligt, även om det va några år sedan man läste det så kommer man nog snabbt in i det =) Jag tror resterande tid fram till jul kommer bli mycket roligare än vad jag tänkt! Bara vi kommer förbi den där attans entreprenörskursen med så =)

Och vilket härligt väder idag, självaste 11-11-11 ;-) Har jag längtat efter helg eller?? Ja!

Men hörrni, imorse, vart hade jag hjärnan då? Steg upp när klockan ringde och sminkade mig och när jag stod och drack kaffe i köket så tittade jag till på klockan... Okej då behöver vi åka om trekvart... Eller? Klockan var ju bara 5.45 och inte 6.45... Jag hade ställt klockan på en timme för tidigt! Men jag kunde ju inte gå och lägga mig igen när jag redan gjort iordning mig nästan klart... Så det blev lite soffmys med Milo som vaknade strax därefter... Han är ju ingen sjusovare direkt...

Väntar just nu på att Millevippen ska vakna på dagis så jag kan hämta båda mina prinsar! Vem vet sen kanske det blir fredagsmys med de andra grabbarna med, det var ju ett tag sedan vi sågs ;-) Pusshej!

1 kommentar:

Lufsan! sa...

Ha en myspys fredag!<3 PussKramLove!<3