tisdag 29 november 2011

Man ska ju inte ropa hej...


Men just nu ser det ljust ut på jobbfronten för mig inom Blekinge landsting när jag tagit examen! Men det är mycket kvar och jag får ta en dag i taget. Nästa vecka är sista praktikveckan för i år, det känns rätt skönt. Men veckan efter det ska jag in igen och jobba extra på kirurgmottagningen, jag får hoppa in och jobba så mycket jag vill och orkar =) Hon ville ha mig där i sommar, men jag har ju ett annat erbjudande som lockar lite mer + att det är större chans för en fortsatt framtid på det stället =) =) Jag vill som sagt inte säga för mycket för det är inte klart än, mer än till oktober ;-) Jag har sån jäkla tur att jag lyckats få de bästa cheferna på mina praktikplatser!
Pluggandet går segt just nu. Jag har sluttenta i Entreprenörmannaskap på fredag och det är resultatbudgetar och likviditetsbudgetat, pay-off metoden, nuvärdemetoden och en rackans massa lagar och så den berömda bokföringen! Känns som att det kommer att bli tufft men det ska gå, det måste gå!!
På lördag ska jag göra come back på ICA med :-S Ångrar sååå att jag tackade ja till det, men det är bara att bita i det sura äpplet och hoppas att det går bra. På söndag blir det inredningsparty och barnkalas. Just det ja, sa jag att vi nog ska till Ullared imorrn med :-P Har ett ganska tufft schema denna veckan kan man väl säga. Efter denna veckan känns det som att allt kommer att lugna ner sig, då är det typ bara webdesignen som är "stort" kvar denna terminen.
Och hörrni, badrummet blir såå snyggt, de har satt in skåpen och håller just nu på att sätta in duschen och på fredag är det klar! Fan va nice!
Nu ska jag ta och plugga lite glosor innan jag ger upp för idag. Nya tag imorrn! Pusshej!

2 kommentarer:

Lufsan! sa...

Är sååå glad för din skull! Du är väl värd det!<3 Fullt ös! Ha det så skoj i Ullared!:-) Åh, spännande med badrummet, kommer säkert bli jättefint!:-) Ta hand om dej väl! Ses på söndag!:-) PussKramLove!<3

Lufsan! sa...

Är sååå glad för din skull! Du är väl värd det!<3 Fullt ös! Ha det så skoj i Ullared!:-) Åh, spännande med badrummet, kommer säkert bli jättefint!:-) Ta hand om dej väl! Ses på söndag!:-) PussKramLove!<3