onsdag 2 november 2011

Höstlov

Nu har jag mitt så kallade höstlov, har så mycket plugg att jag inte riktigt vet i vilken ände jag ska börja! Igårkväll snodde jag mina barn så att jag skulle hinna mysa med dem lite när jag väl är ledig. Så idag tog vi en tur till Nybro och köpte nya vinterskor till Theo, sen åt vi givetvis på mcdonalds med =)

Nu har jag lämnat tillbaka barnen och tänkte ta tag i lite plugg ikväll iallafall. Det värsta är bokföringsuppgifterna, ingen lätt match det där, men som tur är så har jag en smart mamma som kan sånt här så jag tänkte ta mitt pick och pack och åka ner till henne på lördag och se om hon kan hjälpa mig lite med det =) Ingen press mamma ;-)

Nu händer det grejer i badrummet med, kaklet börjar komma på plats och det kommer bli riktigt snyggt tror jag.

Ha en trevlig kväll! Pusshej

2 kommentarer:

Lufsan! sa...

All lycka till med alla uppgifter!<3 Spännande med badrummet, kommer nog bli kanonsnyggt! PussKram!<3

Dan sa...

Ja sötnos lovar att inte lata mig mer o fixa badrummet istället;) haha
lite småsaker att fixa först bara:)

Din Dan