måndag 7 november 2011

Borde...

Borde blogga lite, men jag har varken lust eller ork. Det händer inte så mycket. Har myst en massa med prinsarna idag. De är mer vilda än tama de där två ;-) Sista halvtimmen innan sängdags spenderade vi inne på toaletten, Theo på toa och Milo på pottan och jag på pallen, där satt vi och sjöng diverse barnvisor :-P Just det, sen skulle alla klippa sina egna naglar så det tog ju en kvart med...

Imorrn blir det praktik igen, med en massa möten jag ska med på tydligen. Onsdag ska vi in till skolan och göra klart vårt grupparbete. Torsdag- skola med redovisning. Fredag- skola. Vad som händer i helgen är än så länge väldigt oklart. Men jag hoppas få träffa min älskling en stund iallafall =)

Känner mig inte alls peppad för den här veckan faktiskt... Usch va deppigt. Sovdags snart kanske? Pusshej

1 kommentar:

Lufsan! sa...

Massa Styrkekramar och Kärlek!<3