onsdag 16 november 2011

Man får skryta lite ibland ...

Igår kom mitt prov med posten, provet vi gjorde i medicinsk dokumentation för ett par veckor sedan. Och ja, det kunde ju inte gått så mycket bättre, jag vet iofs inte hur många plus man kunde få som max, men jag är rätt nöjd med 3 stycken ;-)

Nog om det! Idag blir det lite plugg, lite städning, lite tvätt, lite fika med tjockis-Mia ;-), kanske lite träning och ikväll en massa mys med min älskling =)

Vet ni egentligen hur skönt det är att inte ha någon läxa alls denna veckan!? Jag ska ändå ta och plugga lite bokföring och det sen och se om jag får in lite i huvudet.

Måste givetvis berätta att jag fått jobberbjudande med, men jag vill inte säga för mycket förrän jag vet mer och tackat ja. Men det känns iallafall skitkul!

Nu tänkte jag ta och slänga in en tvätt och sätta igång elden, det är faktiskt hyffsat kallt idag, tycker lite synd om de som jobbar utomhus idag ;-)

Pusshej!

4 kommentarer:

Lufsan! sa...

Du är bäst Bunny!<3 Heja heja!!:-) PussKram!<3

Lufsan! sa...

Du är bäst Bunny!<3 Heja heja!!:-) PussKram!<3

Jeppe & Anna sa...

Bra jobbat! ...& framför allt ett stort grattis kära kusin! Hur längt är det kvar till examen?

Johanna sa...

Tack kusin =) Det är lite kämpigt nu, men man börjar se ljuset! Den 25:e maj ska jag vara färdig, men tiden går fort nu =) Plus att jag fick ett fint jobberbjudande förra veckan så då går ju allt lite lättare =) Hoppas ni har det bra där nere, bara liite avundsjuk på solen och värmen ;-) Kram