söndag 13 november 2011

Slut på det roliga...


Min minsta prins innan vi skulle ge oss av till Amigo.
Seriöst vart tar helgerna vägen egentligen? Denna har iallafall sprungit iväg... Igår var Emma och Mamma här, förstår ni att min syster flyttar till England nästa vecka och kommer vara borta säkert flera månader! Jag ska alltså fira jul utan min syster för första gången sedan 1988! Det är lite sorgligt faktiskt. De va här och fikade och gav ungarna veckans sockerkick ;-)
På kvällen var jag och grabbarna bara själva och mysade en massa =) Så skönt att inte ha lördagkvällen uppbokad.

Idag har vi varit på amigo och ätit, mycket gott, jag är faktiskt väldigt imponerad av mina pojkar som åt duktigt och satt hyffsat lugnt nästan hela tiden, inte alls likt dem!

Imorrn är det ny vecka, praktik på Centraloperation IVA denna veckan, det ska bli mycket intressant. Ska ta och fixa lite papper nu, just det kanske ringa pappa med och sen blir det gossip girl och soffan =) =) Pusshej

1 kommentar:

Lufsan! sa...

Åh, så söt han är den lille Pussgurkan!<3 PussKram!<3