fredag 25 januari 2013

Helg!

Mät- och vägdag idag. Nöjd med resultatet får jag säga. Vikten står på samma som förra veckan och jag har sammanlagt gått ner 0,3 kg på 3 veckor. Det är nästan ingenting men som sagt vikten är inget problem. Jag har minskat 3 cm i midjan och jag känner själv att det händer grejer med min kropp. Det är DET jag är ute efter.
Det känns riktigt skönt att ha kommit in i detta på riktigt nu och det känns som att jag hittat min takt och träning som passar mig :)

Nu sitter jag på bussen med full packning med mig. Efter jobbet följer jag med min vän och kollega Anna hem. Då blir det lite vin och lite fix innan vi hoppar på tåget mot Ronneby för att gå ut och äta och fira Heléne. Det ska bli väldigt trevligt, jag har ju aldrig varit med "utanför jobbet" innan. Tolv personer blir vi, alla sekreterare från Karlskrona plus ett par sköterskor och så ett gäng från ortopeden i Karlshamn :)

Nu ska jag vila en stund, det blir en lång dag idag, på ett bra sätt. Glömde dock mina hörlurar hemma så det får bli en tyst resa idag :-/ pusshej

1 kommentar:

Lufsan! sa...

Vad bra!! Duktiga du!<3 Ha en superduperskojig kväll och en trevlig helg!! Pusskram!<3