torsdag 17 januari 2013

Träning


Som sagt lite nybörjare på det här med intervaller, men det gick rättså bra. Körde bara en halvtimme, hade barn som låg uppe och kollade på teve, så det var dags att lägga dem i rätt sängar :) Men jag blev rätt slut på det kan jag säga, man kör ju allt man kan liksom. Och ja, min kondition har varit ganska kass ett tag nu. 

Vi fick hem lite nytt pulver och sånt i förrgår. Var ju tvungen att testa den nya smaken nu, jordgubb :) Sååå god, fattar inte att jag inte köpt den innan! 

Nu dusch och sen lite kvällsmat innan teve eller läggdags :) Två dagar kvar att jobba denna vecka. 

Kan ju berätta att jag pratade med chefen idag om att gå ner lite i tid, korta ner mina fredagar lite, jag känner att jag behöver det, vi allihop behöver det tror jag. Det blir typ 10 timmar i månaden så det känner jag att det är väl värt :) dusch nu! Pusshej!

1 kommentar:

Lufsan! sa...

Snygging!<3 Duktig du är! Det är du väl värd!!! Pusskram!<3