onsdag 23 januari 2013

Träna träna


Det blir ingen jättesen kväll ikväll. Jag är rättså trött. Med all rätt om jag får säga det själv. Ska strax hoppa in i duschen efter ett intervallpass på crosstrainern. Det kändes att jag va trött i kroppen idag. Men jag är nöjd.

Just nu har jag en bra period på jobbet. Folk börjar inse att jag faktiskt kan en del och om jag inte löser det på stört så har jag en fullt fungerande hjärna och vet till och med hur jag ska använda den ibland  ;) Roligt när man får höra att man är duktig :)

På fredag ska vi ut och äta, i Ronneby, det va inte igår! Vi ska fira Heléne som fyllde år i december. Roligt att det löser sig så att jag kan följa med. Har en snäll sambo som lovat hämta mig :) Kan ju va så att han vill bli av med mig en kväll med ;) 

Nä duschen sen tror jag det blir Mia på teve. Pusshej


1 kommentar:

Lufsan! sa...

Det är ju det jag alltid har sagt att du är duktig!!<3 Duktig som tränar oxå och duktig på jobbet!!<3 Pusskram!!<3