fredag 11 januari 2013

Tänk om!!!

Ja det här sket ju sig rätt rejält! Vår första "tävling", ny vikttagning idag. Efter denna veckans slit hade jag gått upp 0,7 kg. Jag tänkte från början att jag inte bryr mig så mycket om vikten, men det är fasen en käftsmäll att gå upp när man varit så duktig hela veckan. Jag bryr mig inte så mycket att jag förlorade faktiskt, jag liksom som kan bli störd i huvudet när jag tävlar ;) Men uppgång hade jag inte räknat med...

Börjar man en fredag på det här sättet så känns det som att hela dagen kommer bli lite sådär :-/ Kvällen kommer ändå spenderas ensam med en glas vin, då kan jag tycka riktigt synd om mig själv ;) Pusshej

1 kommentar:

Lufsan! sa...

Titta inte på vågen och kg, mät istället och titta på cm, ett tips. När jag började gymma efter Almas graviditet, så gick jag oxå upp i kg, men jag minskade i cm runt mage, ben osv. Bara kämpa på! Sköt om dej väl! PussKram!<3