torsdag 14 mars 2013

Bra vecka trots allt :)

Som jag sagt tidigare så har min motivation varit lite sisådär senaste tiden. Att jag inte fått träna som jag velat har gjort mig lite småtjurig. Men skam den som ger sig, jag har kört mycket crosstrainer och mycket mage så jag kroppen har nog fått sig sin beskärda del ändå :) Just nu känns det toppenbra och jag har verkligen varit helt slut efter varje pass, så då kan det ju inte varit så illa i alla fall ;) imorrn är det vägning och mätning så vi får se om humöret håller i sig;)

Har kört en del plankor, ser nog lagom muppig ut när jag står i plankan och glor mer i ipaden som en tok och räknar ner sekunderna. Men Olga har rätt i det där med plankor, väldigt bra träning. Alla har ju sina "problemområden" där fettet gärna sätter sig. På tjejer är det ju oftast mage, rumpa eller lår. Det förstnämnda är mitt. Men jag ger mig f*n på att jag ska fasta till den. Det är inte så mycket annat som stör mig. Visst vill man forma till hela kroppen men allt sådant tar ju tid. Man blir ju inte yngre heller ;) (Näääää jag är inte alls i nån ålderskris i år!!!)


Imorrn blir det kortdag på jobbet, slutar 12.15. När jag kommer hem väntar Emma och Pete på mig vid stationen och så sticker vi och hämtar ett par väldigt förväntansfulla killar på dagis/fritids. Som de längtar efter sin moster!!
Det kommer bli en kanonhelg det här!
Pusshej!

1 kommentar:

Lufsan! sa...

Du är så snygg så Kluddan!!<3 Duktig du är som tränar och står i!! Ha en toppenbra helg och mys på!<3 Hälsa Syrran och engelsmannen!:-) Pusskram!!<3