söndag 24 mars 2013

Söndag... Igen!

Denna veckan har verkligen rusat förbi. Det har varit en minst sagt turbulent vecka på jobbet, mycket tråkigheter :( Allt för mycket att göra med, även om det varit långvecka så har jag inte hunnit med hälften av det jag borde.

Helgen började vi på Kosta art hotel. Riktigt fint spa, supermysigt. Att sitta ute i en varm pool i snöstorm är ju också en upplevelse ;) Men det va jättemysigt.

Kidsen stannar hos sin pappa till imorgon eftersom jag har en lång dag imorrn då jag först ska jobba halva dagen som vanligt och sedan ska jag ta mig ner till Karlshamn och gå på LISA-möte. Mycket spännande och lite nervöst :)

Denna söndag har bestått av städning, bokföring och nu en timmes matlagning. Matlådor färdiga för i alla fall ett par dagar framåt. Det blev paj, och fyllningen bestod av nötfärs, majs, crème fraîche, tacosås, kidneybönor, ananas och champinjoner och så riven ost på det. Pajskalet blev det gamla vanliga lchf-skalet. Riktigt gott detta tror jag minsann. Nu blir det snart att svida om till träningskläder och köra ett pass.

Hoppas ni haft en trevlig helg! Pusshej

1 kommentar:

Lufsan! sa...

Lycka till på mötet! Maten ser god ut! Duktig du är som lagar så många matlådor och tränar och står i! Pusskram!<3