tisdag 12 mars 2013

Hej hopp

Tisdagskväll redan. Kodningsutbildning idag, ortopedi, riktigt roligt, duktig läkare som föreläste och ja vid det här lagret så har man ju lite koll på hur man kodar ortopedi och då blir det ju genast ännu roligare :)

Träningen då? Jo, i söndags körde jag crosstrainer och mage, igår blev det ben. Hittade en snäll sköterska som tog mina stygn igår med, hon sa att jag inte borde träna så hårt nu på ett par veckor så jag får snällt avboka kettlebellspasset imorrn :( inte så roligt men man får ta det lite lugnt med kroppen när den behöver det. Kommer ändå träna hemma, men inte med sådana påfrestande övningar så ryggen spänner. Blir nog en del crosstrainer denna veckan istället. Känns som att kettlebells inte är så nyttigt kanske.

Motivationen? Jo, det känns bättre, men det går upp och ner, stygnen har gjort att det varit lite mycket nedåt nu. Men vi kör. Crosstrainer är bra träning, men det är tråkigt att inte få träna med tjejerna.

Nu ska jag pärla lite pärlplattor med mina söta pojkar :) pusshej

1 kommentar:

Lufsan! sa...

Du är så duktig!! Kommer sakna dej ikväll... PussKram!<3