måndag 4 mars 2013

Hej å hå...?

Kom precis hem från ett pump-pass på Actic med Sandra och Anna. Det va skoj men efter drygt halva passet så skulle vi ligga ner på rygg och göra olika armövningar och då kändes det lite farligt för mina stygn på ryggen, så jag drog ner tempot lite. Det är ju inte riktigt värt att riva upp stygnen. En sköterska på jobbet kollade på det idag och hon sa att det såg bra ut, det va ju skönt att höra för jag ser ju liksom inte det.

Nu ska jag strax hoppa in i duschen, tänkte bara vänta på min älskling så vi hinner säga hej idag i alla fall :) Imorrn är sista utbildningsdagen för denna gången, så efter det kan jag jag titulera mig som LISA :) Vilket också betyder lite löneökning :) Inte fel alls faktiskt :) dusch nu! Pusshej!

1 kommentar:

Lufsan! sa...

Tack för igår!!<3 Du är så duktig LISA!!<3 PussKram!<3