söndag 10 mars 2013

Motivation?

I början av veckan var motivationen för träning på topp, men nu har den rasat igen. Försöker hitta tillbaka genom att kolla bloggar och sånt. Börjar man tappa fokus så går det lätt nedför. Men vi ger inte upp. Vi planerar bättre och fuskar inte. Kan säga att jag nallade en hel del av barnens lördagsgodis igår ;) Men nu är det strax ny vecka och då köööör vi! Än är jag inte besegrad. Nu blir det matlagning och mys med familjen och sen är det jag som hoppar upp på crosstrainern! Tror det blir ett magpass med, det brukar hjälpa få igång motivationen igen :) :)

Hoppas ni haft en mysig helg, det har vi. Och det bästa är att nästa helg får jag träffa båda mina syskon!!!! Underbart! Första gången sedan jul. Bror min ställer ut i Ronneby så dit blir det en tripp med hela familjen :) och syster kommer hem från England med pojkvän och allt ;) Kommer bli en toppenvecka! Pusshej

1 kommentar:

Lufsan! sa...

Ge inte upp Kluddan!<3 Du är så duktig! Massa Myspys på er!<3 PussKram!!<3