torsdag 20 mars 2014

Det finns alltid de som har det värre.

Det är ganska kul att se typ på Facebook om någon skriver om något som hänt hur de mår eller något. Då är det alltid en massa som svarar -Jag vet preciiiis hur du känner, jag har det likadant fast mycket mycket värre!

Sverige Sverige. Våffelmixens land, eller hur var det nu? Man gör inte annat än klagar (jag vet, jag är också sån) och man uppskattar kanske inte nuet och det man har som man borde göra..? Ojoj det var djupt såhär på morgonen ;)

Ikväll blir det löp, jag känner bara att eftersom det gått så pass bra ändå de senaste gångerna jag sprungit så kommer snart bakslaget då jag inte orkar springa en kilometer. Men det behöver ju inte vara i dag :) 

I dag är vi positiva! :)

1 kommentar:

Lufsan sa...

Duktiga underbara Kluddan! Som jag brukar säga, finns alltid nån som har det värre, känns mycket lättare att tänka positivt när allt känns motigt tycker jag. Heja Heja Dej! Du är Bäst!
PUSSKRAMLOVE!<3