tisdag 18 mars 2014

Superbt!

Träningen gick fantastiskt i dag! Det va så otroligt roligt att träna! Sitter just nu och testar ett protein från fitnessguru: 
Kiwi yoghurt. Inte riktigt min grej kan jag säga direkt. Var tvungen att kolla de stora proteinburkarna jag vann så det inte va den smaken på någon av dem, det var det inte :) hallon/vit choklad och vanilj bit choklad. Vad kan gå fel där?! ;) Måste bara ta slut på mitt vanliga först så inget blir gammalt :)

Om det är någon som är intresserad av min dag så kan jag berätta att jag varit på utbildning hela förmiddagen. Mina förväntningar var inte jättehöga men det var verkligen jättegivande och matnyttigt. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen kolla på Jättebästisar :) pusshej

1 kommentar:

Lufsan sa...

Så roligt att träningen går så bra! Är så glad för din skull Kluddan!<3
Vad kul att utbildningen gav dej nåt!!
PussKramLove!<3