söndag 23 mars 2014

Fredag och lördag!

Har verkligen haft en superhelg. Kände resan i fredags morse att energin var på topp och ställde mig och lagade bananplättar 5.30 på morgonen :) 

Kände mig på topp och var allmänt glad faktiskt, japp det var ett tag sedan :)

Kvällen bjöd på träning och choklad :)


Lördagen började med frukost på Fenix och sedan träning, sjukt bra träningspass :) 

Sen bar det av mot Färjestaden för att utnyttja spahelgen vi fick i julklapp av svärföräldrarna. Vi förstod inte riktigt vilken lyx vi skulle få stå ut med. Riktigt stort och lyxigt! Vi möttes av skumpa innanför dörren och en bubbelpool i badrummet. 

Jag har faktiskt inga mer bilder för vi hade en regel att vi inte fick ta med mobilerna på middagen :) Rekommenderas :) Vi fick behandlingar på spaet som va välbehövligt :) På kvällen blev det 3-rätters och en massa mys med drinkar och livemusik i baren. 

Nu har jag stoppat mina älsklingar i säng sen blir det dusch och sovdags för mamman med :) pusshej!







1 kommentar:

Lufsan sa...

Åh, så Underbart att du mår så bra!!! Är så glad för din skull!! Det är du väl värd!! Så härligt ni har haft det i helgen oxå, Lovely!! Så roligt att träningen går bra nu!! PUSSKRAMLOVE!!<3