tisdag 4 mars 2014

Going home!





Sitter på tåget på väg hem. Rätt trist dag. Jag hatar att jag är för snäll, skulle behöva gå en kurs i att säga ifrån. För just nu får jag ingenting tillbaka för allt jag gör. Igår och imorgon är det avdelningen för mig. Hade tyckt att det var mycket roligare att ta avdelningen om man någon gång fick nån cred för det. 

Nu ska jag i alla fall släppa jobbet och åka hem och träna. Har fått ett nytt träningsprogram nu som jag kört igenom ett varv och det vet precis vad jag behövde, lite nytt! Lite variation. Lotta och jag har bestämt att vi ska springa lite i vår, kommer gå fint ;) Inväntar nya löpardojjor som jag trodde skulle komma i dag, men jag får väl hämta de på torsdag för imorrn har jag kvällsmottagning, tjihoooo! :-S

Och dagens sanning: jag har seriöst gått upp 4 kg sedan i slutet av sommaren! Fy vad det känns tungt. Men nu ska de bort igen. Synd att jag inte får bo kvar med min peppkompis på jobbet mer :( 

Vår snart eller?! Pusshej!

1 kommentar:

Lufsan sa...

Du är för snäll Kluddan, Var rädd om dej!!

Du är sååååå FIN som du är!!<3

Saknar DEJ så himla mycket!!<3

Hoppas ni får det SKOJ i helgen, vila och njut då!!<3

PUSS och KRAM!!<3

Massa KÄRLEK!!<3