måndag 17 mars 2014

Uppdatering + löpning

I dag har jag uppdaterat min HLR-utbildning. Tror att det är två år sedan sist, om jag inte minns fel så hade vi det i slutet på min utbildning? Eller något sånt :) Det var precis likadant som jag minns ;)

Förra veckan lyckades jag alltså springa 5 km två gånger. Det får bli målet för ett par veckor framöver, två rundor i veckan. Måste hinna med den "vanliga" träningen med. Vi är numera anmälda till Vårruset, "Ortopedligan" Det kommer bli fint :) ifrån Karlskrona är det pratmakarna, alltså jag och Lotta ;) och så har vi ett stadigt gäng på 4 brudar från Karlshamn. Känner mig ändå nöjd med lördagens tid på 27.27 på 5 km. Onsdagens tid var 29.12. Inte så dåligt av mig som inte tränat kondition på ett par evigheter. Nu ska jag bara ner till 19 minuter ;) haha, eller inte! 

Nä vila innan gympass :) pusshej!

1 kommentar:

Lufsan sa...

Åh, så duktig du är Kluddan!! Heja Heja dej!! Bra tider, du är bäst!!
Vad roligt med Vårruset oxå!!:-D Det var längesen vi sprang det.....

PUSSKRAMLOVE!!<3