onsdag 27 april 2011

Äntligen - En himlans massa bilder!

Kommer kanske inte få någon utmärkelse som årets bloggare, men nu har jag fått ihop en del bilder, har liksom inte hunnit med riktigt. Har iallafall haft en underbar påskhelg =) Så här kommer lite bilder från den :-)


Theo i sina nya solglasögon som han älskar! De fick han av påskharen ;-)

...
Milo med givetvis ;-)
...

Påskmiddag hos Mamma o Dan, med heeela gänget =)
...

...

Mina älskade syskon, muppiga som vanligt, det var ett tag sen vi sågs alla tre samtidigt, typ jul?
...

Mer folk med mat ;-)
...

Milo =)
...

Min stora duktiga pojk lärda sig cykla!!! Han va sååå lycklig! Och jag med ;-) Han fick hjälp ett par vändor fram och tillbaka sen skrek han bara SLÄPP!! Sen svischade han fram och tillbaka, fram och tillbaka =) Så stor min pojk!
...

LYCKA!!

...

Lite kubbspel blev det med, med betoning på lite, de flesta tröttnade eller fastnade i Theos cykling ;-)

...

Dea gosar med en av kattungarna som David och Ida hade med sig, sååå söta =)
....



Nu för tillfället har vi Emma på besök här, jättemysigt med lite sällskap! Tyvärr så är jag ganska trist sällskap nu eftersom jag har så mycket plugg, men vi hinner umgås lite mellan varven =) Idag har vi varit i lekparken en stund, superhärligt väder idag med, man kan ju lätt vänja sig vid det här =)

Theo
...

Theo... igen =)
...

Milo
...

Milo bjuder Emma på lite fika =)
...

Jag fösöker mig på att klättra lite, gick sådär, det gjorde ju skitont i händerna :-P haha!
...

Emma och grabbarna liftar med katten och ska åka till Gamleby!
...


Japp så har vi haft det, jag klagar inte så mycket. Tyvärr har jag ju tagit helt semester från skolarbetet så jag har lite att jobba med nu! Fullt ös nu i några veckor till innan det blir lugnare... Och nästa vecka har jag ju min 2-dagars utbildning i Karlskrona med, men det ska bli skoj! Nä nu gick Emma och la sig och jag tyckte det lät som en helt okej idé faktiskt! Sov gott! Pusshej!

2 kommentarer:

Sariza sa...

Såå söta i sina nya solglasögon!! Har med tagit semester från skolan, å lär inte ta tag i det än, haha!

Lufsan! sa...

Härliga bilder!<3 Duktig Theo är!! Så söta och goa killarna är i solglasögon.:-D Puss och Kram!<3