onsdag 13 april 2011

Onsdag

Hittade denna fiina bilden =)

Redan onsdag. Har pluggat en himla massa idag faktiskt! Jag är heeeelt klar med provtagningstentan! F*N va skönt! Skojar inte när jag säger att jag säkert lagt 8-10 timmar på den! Imorrn lämnar jag in den och "smärta-tentan" och så gör jag powerpointmodulen med och hoppas att jag klarar det så kommer resten av veckan bli kanon =)


Igår fick vi besked om vad vi ska hitta på på praktiken på måndag, Jag och Sara ska få vara med på en by pass opreration! Skitspännande! Hoppas vi inte gör bort oss och svimmar eller nåt ;-) Man vet ju aldrig, har ingen aning om hur jag kommer att reagera när de sågar upp en människa!


Nä nu tar jag ett sista pluggryck innan jag hämtar barnen. I eftermiddag får vi fikabesök, tror jag, om de inte ångrat sig ;-) Haha!

Pusshej!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Haha ja vi får väll se;)

Lufsan! sa...

Fin bild som sagt på Sötnöten!:-) Åh, vad spännande det låter med operationen! Hoppas det gick bra att plugga sista rycket.:-) Fika lite åt mej oxå dårå!:-) Puss och Kram!<3

Johanna sa...

Haha, puss på dig ;)

Japp Anna mkt spännande :S Nä det gick inte så bra med sista rycket faktiskt :-P Det blev ananaspaj till fikat;)Pusskram!

Anonym sa...

Måste erkänna att den var värd att vänta på:) jkl god

Lufsan! sa...

Fusk med ananaspaj, vad det med krossad ananas nu då?;-)
Puss och Kram!<3