söndag 17 april 2011

Helgen =)

Nu hade jag lite tid över till att slänga in en liten uppdatering och lite bilder ;-) I fredags skulle vi iväg en sväng på kvällen och precis innan vi skulle åka lyckades min lille plutt få fingrarna i kläm i toalettdörren. Mamman hade lite panik kan jag säga, blodet bara rann... överallt! Jag fick ringa in förstärkning och så slog jag en signal till sjukvårdsupplysningen och pratade en stund med Bosse sköterska ;-) En mycket pratglad man det där ;-) Efter en stund lugnade allt ner sig och vi kom iväg trots allt. Sen hade vi en jättemysig kväll med grillning och massa mys med bästa sällskapet =) På lördagen åkte vi ner till Karlskrona och lekte av oss lite på leklandet, där vi även sprang på världens sötaste Ellen! Trodde inte jag skulle hinna träffa henne innan bebisens ankomst... Så mysigt =) Efter leklandet va alla lite trötta, inte minst mamman ;-) Så på kvällen blev det lite vin, grillning och ännu mer mys =) Idag har vi varit i Eringsboda, Dan va så snäll och fixade mina bromsar på bilen =) Mamma, jag och barnen tog en runda ner till byn och åt glass och hälsade på morbror med familj, det va ju inte igår kan man säga! Ja det va helgen lite kort, och här kommer en massa bilder =)
Milo fick ju syn på brandbilen, så givetvis fastnade han där, sen fick jag slite bort honom bokstavligen talat :-P

...

Theo och Hugo höll sig mest inne vid bilarna =)

...

Mlio liftade en runda med Hugo.

...

Två höggravida ladies, Titti och Ellen.

... Två av mina favoritpojkar =) Milo blir omplåstrad... ... Massa busungar =) ... Söta nysminkade William och Theo kör som galningar! ... Mina grabbar tar en tur i traktorn. ...
Bland det bästa som finns är när Dan ska "upphissa" bilen!

...

Kikade lite på fåren och lammen på väg ner till byn, Milo är grym på att härma får :-P

...
Grabbarna i vårsolen!

...

Dessa tre söta hittade vi med på väg mot glassen!

...


Måste köpa en ny kamera i framtiden, bilderna blir inget vidare, men en himlans massa vitsippor fanns det iallafall!

...

Såhär glad blir man när man får glass =)

...
Som ni förstår så håller jag i glassen medan jag ska ta kortet, därav den trånande blicken ;-)

...

Mormor och Theo myser i solen!

...
Mormor och Milo på promenad.

...

Theo är högst upp i familjen Johanssons fina koja!

...
Och Milo är längst ner ;-)

...

Lite gungor hittade vi med, och morbror Ola kom med på ett hörn.
...

Kan ju berätta för er att jag är ganska trött nu! Blir tyvärr sängen rätt tidigt ikväll, imorrn bär det av mot nya äventyr, Karlskrona och by pass operation! Klockan 06.00 lämnar vi Emmaboda! Det kommer gå bra, det kommer gå bra, det kommer gå bra.... Pusshej!

1 kommentar:

Lufsan! sa...

Myspys på hög nivå!:-) Jättefina bilder!<3 Puss och Kram!<3