tisdag 5 april 2011

Dålig uppdatering :-P

Som vanligt är det fullt ös, hinner inte riktigt med det jag ska, men jag lever =) I helgen va vi hos mamma o Dan,fikade, eldade och körde minibuss ;-)
Milo

... Theo kör ... Sara och jag nördade oss igår när vi gick från praktiken till tåget, stod som två turister och tog kort på blommorna... Haha, tror att det varit vinter alldeles för länge!
Just nu är den stora frågan vart jag vill ha min praktik i höst... Växjö eller Karlskrona?? Mitt hjärta klappar lite hårdare för Karlskrona (fyndigt), men lönerna ligger något sämre där... Om man nu skulle få jobb där sen... hmmmm får fundera lite på det, men nu ska jag gosa med mina pojkar :-)

Pusshej!

2 kommentarer:

Unknown sa...

söta biltokiga killar :)

Lufsan! sa...

Söta små gossar och fiiina blommor!;-) Det tåls att tänka på.;-) Puss och Kram!<3