torsdag 14 april 2011

Helt slut!

Denna dagen har varit alldeles för lång om jag får säga vad jag tycker... Visst, den har väl gått ganska bra så, men jag vet inte känner mig inte helt okej... Gjorde iallafall (efter mycket om och men!) ECDL modul 6 (av 7!!!) idag och klarade den =) Är dock inte helt nöjd med resultatet som vanligt, men det är ju jag i ett nötskal, rätt trött på det nu måste jag säga. Men nu är det testet ur världen, nästa vecka gör vi sista och hoppas att det går vägen så har jag mitt officiella datakörkort sen! Idag har vi börjat med psykiatri, det är nog därför jag är störd i huvudet idag, jag gav mig själv en hel drös diagnoser :-P Barnen har varit hyffsat vilda idag med, vet inte vad det varit med dem, Milo har humör som ett argt bi och Theo har precis somnat, hur pigg som helst, men det är såå mysigt att ligga och prata om allt med honom, han är så smart den grabben =) Nä nu ska jag återgå till att bygga en egen tenta om könsorganen, det ni :-P Pusshej!

1 kommentar:

Lufsan! sa...

GRATTIS, du är så duktig!! Många Pussar och STYRKEKRAMAR till dej Bunny!<3