onsdag 6 april 2011

Effektiv på fel sätt...

Idag har jag varit himlans effektiv måste jag säga... Fast jag har inte alls gjort det jag borde gjort. Började tvätta vid 7.00 sen lämnade jag ungarna på dagis vid 7.30, vidare till gymmet för lite träning, hem, duscha, till affären, till Nettan som va såå snäll och slingade mitt hår, och så fikade vi lite... =) Klockan va typ 13.30 när jag kom hem, och då va jag tvungen att äta lite. Plugga med ja... jag satt i en kvart och kollade i mina papper, sen va det dags att hämta ungarna på dagis igen. När vi kom hem fick jag konstigt nog städlust, ingen vanlig städlust utan sånt där som man tänker att man måste göra, men aldrig gör, typ sätta in alla papper i pärmarna, rensa upp i garderoberna, slänga ner kartongerna som har legat på hatthyllan sen jag flyttade hit, gå ner med vinterskor och sånt till förrådet, sortera i skåpen och en massa annat... och så plugga ja... kanske skulle börja med det snart.... Har ju faktiskt prov imorrn, kanske därför jag hade sån städlust ;-) Andreas kommer och hämtar barnen om en timme typ, då är frågan om jag kommer sätta mig och plugga eller om jag kommer på nåt bättre att göra...? Pusshej!

5 kommentarer:

Lufsan! sa...

Du blev så fin i håret!:-) Tack för ikväll!<3 Puss och Kram!<3

Anonym sa...

Är det okej att lämna barnen för att träna, slinga håret och fika? Vad säger förskolan om det??

Johanna sa...

Tack söta Anna =)

***
Haha, glömde visst redovisa att det var pappans barnvecka, jag tog dem för att han va iväg på kurs...
Jag lovar att jag sköter mig på mina veckor ;-) Haha!
***

Anonym sa...

Jag bara undrade för jag har själv velat göra så nångång, typ frisörbesök eller så, men jag har inte vågat :) tänkte bara om dom sa nåt på dagis...

Johanna sa...

Nä så får man väl inte göra egentligen, men nu hade jag redan bokat in det när jag fick reda på att jag skulle ta barnen så då fick det helt enkelt bli så =) Det brukar inte va jättepopulärt på dagis annars :-P