onsdag 5 oktober 2011

Blev lite seg nu igen :-P

Ställde klockan på 8.00 idag, steg upp och åt frukost och stack till gymmet. Det gick rätt segt idag ... Satte mig faktiskt i bastun en stund sen, men jag har så jkl svårt för att basta, så det blev inte så långvarigt.

Strax ska jag sätta igång med pluggandet, känner inte motivationen någonstan idag. Cougar town börjar ju om en stund så jag kanske slänger mig i soffan och kollar lite på det först... ;-)

I eftermiddag ska jag kidnappa min stora son och åka till simhallen, det ska bli mysigt. Han och jag får så himla lite tid bara vi så jag kände att vi behöver det... Det finns ju en annan liten krabat som gärna har mamma för sig själv typ hela tiden ;-)

Ha en trevlig onsdag, vet ni vad det bästa är?? Att jag är ledig imorrn med =) =) =) Pusshej

1 kommentar:

Lufsan! sa...

Hoppas ni hade det mysigt!!<3 PussKram!<3