söndag 30 oktober 2011

Ett skott i pannan....

Igår va vi i Eringsboda, jag grabbarna och Emma. Mamma och Dan skulle på halloween-fest på kvällen så vi hjälpte till med stylingen Emma och jag. Visst blev de snygga! Jag fick sätta ett skott i pannan på Dan ;-) tyvärr syns det inte så jättebra hur det ser ut här, men det blev rätt fräckt faktiskt =)
Vi passade på att testa lite på oss själva med :-P Lite suddigt kanske... Bry er inte om näsblodet det lyckades jag smeta ut rätt snabbt ;-)
Detta fina sår gav jag Emma ;-) Ser rätt äckligt ut va?
Orkar faktiskt inte skriva så mycket nu. Pappa och Fia har varit här en runda idag så Theo fick sin födelsedagspresent. Hur jag än försöker så kan jag inte förstå att man inte vill träffa sina barnbarn mer när man märker hur mycket de tycker om en... Barnen är jätteglada för sin morfar, när ska han inse att de vill och behöver träffa honom? Vänta några år så slutar de bry sig...
Nä nu ska jag se om den förbannade elden ville fortsätta brinna, haha, Pusshej!

3 kommentarer:

Dan sa...

Alltid varmt o skönt hemma när du sköter elden sötnos

Lufsan! sa...

Hua så läskiga "sår"..... Brasa är mys.:-) PussKram!<3

Lufsan! sa...

Hua så läskiga "sår"..... Brasa är mys.:-) PussKram!<3