onsdag 19 oktober 2011

Gullungarna har kommit =)

Måste ju visa sötaste lilla hundvakten ;-) Helt livrädd. Woodi inte äta upp mig, sprang han runt och sa hela tiden. Fast han ville ändå gärna vara där han va hela tiden.
Och så här trött var han på söndageftermiddagen, vilken stil!

Nu har jag hämtat gullungarna på dagis och de ska va hos mig till lördag morgon, eftersom deras pappa är iväg på jobb. Så vi ska mysa en himla massa =)
Jag har fått en hel del gjort idag med. Sov till 8.30, superskönt, sen åkte jag till gymmet som planerat, duktigt va ;-) Sen har jag skrivit klart veckans diktat och mailat in, och det tog tid vill jag lova. Jag är också numera klar med uppgiften vi ska redovisa imorgon. Och bara lite finputs på den uppgiften som ska in på fredag. Skönt att slippa sitta hela kvällarna med det nu =)
Nä nu ska jag goooosa! Pusshej!

3 kommentarer:

Sariza sa...

Så duktig du är!! Å så sööööt han är lillgubben =) Jag har städat så ska börja med entreprenörskiten nu, woho! :P

Lufsan! sa...

Dutti Kicka!<3 Åh, sååå söta bilder!<3 Gosa mycket nu då!<3 PussKram!<3

Lufsan! sa...

Dutti Kicka!<3 Åh, sååå söta bilder!<3 Gosa mycket nu då!<3 PussKram!<3