söndag 2 oktober 2011

Världens finaste Theo!

Min stora prins fyllde 5 år igår! Vart tar tiden vägen egentligen? Man blir lätt lite nostalgisk sånna här dagar. Minns så väl när jag fick upp honom på bröstet på förlossningen... Ingen liten kille längre det här, sista året på dagis och allt... Mammas lilla prins.
...
Han fick en ny cykel av mig och Milo =) Som han tyvärr bara hunnit prova i källaren ;-)
...

Eltandborstar fick grabbarna med, mycket populärt, särskilt av den yngsta upplagan ;-) Han har nog spenderat ett par timmar med den i munnen denna helgen, haha.
...
Släktkalas! Här fick han sitt nintendo ds av sin far.. Lycklig kille!
...
Milo var glad mest hela tiden, och busig som få! Ovanligt? Nej.
...
Mera paket!
...
Tårta!
...
Stora killen blåser ljusen.
...
Idag har vi haft barnkalas i bowlinghallen! Tror det var rätt uppskattat faktiskt.
Mer paket, Alma försöker ta sig fram bland allt papper ;-)
...
Milo högg tag i kameran o fotade sin mamma...
...
Spännande ;-)
...
Bowling pågår =)
...
Noah hade värsta söta segergesten och va superglad varje gång han fått iväg klotet :-D
...
Busunge nummer 1! Milo min Milo!
...
Milo och Alma satt och chillade.
...
Och Theo behövde med vila benen lite =)
...
Matdags!
...
Theo och Alma!
...
Som jag kanske nämnt innan så har denna veckan varit sjukt stressig och sånt påverkar mig ganska mycket. Hoppas på en lugnare vecka nu. Jag behöver det! Men det ser ganska bra ut. Praktik måndag tisdag, självstudie onsdag, studiedag torsdag och en lektion på fredag, känns rätt lagom ;-)
Jag hoppas iallfall att min prins är nöjd med sin födelsedagshelg och sover gott nu =) Tack alla som varit med och firat världens bästa Theo!
Pusshej!

2 kommentarer:

AnnaF sa...

Tack för ett jätte skojigt kalas :) Noah sover nu gott, helt slut :) hoppas vi kan ses på torsdag en stund <3 pusskram

Lufsan! sa...

TACK för jätteroligt kalas!:-) Grattis Världens bästa Theo!<3 PussKramLove!<3