onsdag 12 oktober 2011

Onsdag = pluggdag, som vanligt...

God förmiddag =)
Barnen är på dagis och jag har satt igång med pluggandet. Sara var nyss här och vi gjorde uppgifterna vi har tills imorrn i Entreprenörsmannaskap. Det gick skitbra, vi är smartare än man kan tro faktiskt ;-)

Tänkte att jag skulle plugga på lite på lagarna med nu när jag har ledig tid så man kan få lite ur världen innan det är dags att hämta barnen.

Har ni sett vad fin Theos paprikaplanta blivit! Han planterade den och lite annat på dagis i våras/somras, Milos majsväxt eller vad det är :-P växer med så det knakar, men jag vet inte om det blir något på den... Jag har lyckats att hålla dem vid liv även om jag inte är i lägenheten så ofta =) Inte illa.

Nä plugga lite till nu! Pusshej!

1 kommentar:

Lufsan! sa...

Du är smart!!<3 Gott med paprika.:-) PussKram!<3