onsdag 26 oktober 2011

Slut som människa!

Efter dagislämning satte jag mig vid datorn och har nu suttit här och pluggat alldeles för länge... Och det värsta är att jag känner att jag har så mycket kvar! Det blir kämpigare och kämpigare det här... Hemuppgifterna blir svårare och svårare och fler och fler... Sara och jag satt i 3,5 timme med några uppgifter innan och vi är långt ifrån klara! Jaaa, det är nu ni ska säga stackars dig!!
Det är rätt mycket i huvudet över huvud taget nu, mycket som gnager och konstant magvärk. Jag borde verkligen se fram emot nästa veckas 5-dagars ledighet, men jag vet precis hur mycket skit de kommer packa på oss så det blir väl att sitta och plugga hela veckan... Men men, bara 7 månader kvar nu, bara 7 månader kvar nu, bara 7 månader kvar nu...
Nu ska jag hämta mina gullungar! Pusshej!

1 kommentar:

Lufsan! sa...

Stackars dej!<3 Bara kämpa på! 7 månader kvar! 7 månader kvar! You go! Heja heja heja! Bara 7 månader kvar! PussKramLove!<3