torsdag 26 april 2012

Fortsättning följer...

Ja det gick väl sådär med min planering idag ;-) Men jag är inte ledsen, anledningen är att jag fastnade i examensarbetet så jag har iallafall gjort lite nytta. Men det är ett ett evighetsarbete och det är en hel del kvar....

Jag får helt enkelt ta resten på listan när jag hinner, just nu är examensarbetet prio 1.

  •  Handla
  • Betala räkningar
  • Lämna barn
  • Plugga... inte färdig än på lääääänge!! Men kommit en bit iaf =) 
  • Tvätta , halvfärdig, inte vikt....
  • Hämta barn , det hade varit lite småjobbigt om jag glömt det ;-)
  • Träna
  • Laga mat
  • Sortera mina papper
  • Beställ examensklänning

  • Vet inte om om jag hinner så mycket mer imorrn, det känns som att dagen redan är fullspäckad. Men hörrni, det är helg =) Skolan en liten rund imorrn blir det sen tror jag på pluggfritt i helgen!

    Känns skönt att ha kommit igång med träningen igen efter förkylningen. Jag har fått för mig att jag ska komma igång och springa lite igen. Så jag har börjat lite smått, eller ja väldigt smått. Avslutade gympasset med 1 liten kilometer idag. Och likadant förra veckan. Men det är bättre att ta det lugnt i början och vänja kroppen, vet hur mina ben mår annars. Men avslutar jag de flesta gympassen med en liten runda så kan jag ju öka lite mer för varje gång, så är jag snart på banan igen. Måste bara hitta någon bra runda här i skogarna, där det inte springer hundar lösa eller finns ormar ;-) ;-) Min älskling har lovat att sätta ihop ett bättre gympass till mig med, han tycker jag behöver tighta till mig lite ;-) Nä jag skojar bara, det är jag som tycker det =)

    Dags för kvällsfrukt och mys i soffan till Revenge =) Ha en trevlig kväll! Pusshej!

    1 kommentar:

    Lufsan! sa...

    Du är sååå duktig Kluddan!<3 Heja Heja Bunny!<3 Pusskram!<3