torsdag 19 april 2012

Inte okej


Nerbäddad i soffan med plugg och nässpray, mår inget vidare idag faktiskt. Hjärnan vill egentligen mer än vad kroppen orkar. Jag behöver verkligen ha en massa energi idag, har så mycket i huvudet som måste in i datorn, in i examensarbetet... Imorrn är det ju skola igen så då blir det inget plugg. Bara tanken på att sitta på en 3-timmars föreläsning imorgon gör mig yr i huvudet. Men det handlar om den kommande opponeringen så jag MÅSTE dit. Efter det är det frivillig datalektion, också det tillhörande examensarbetet så jag känner att jag verkligen måste pigga på mig nu så jag klarar av morgondagen.

Tanken slog mig igårkväll, att tänk om exakt tre veckor, eventuellt tre veckor och en dag så är examensarbetet inlämnat och opponeringen klar! Jiiiiises vad jag längtar till den dagen. Känner mig så taggad för att börja jobb på riktigt. Det är ju så nära nu =)

Och imorrn är det 3 veckor till min söta syster kommer hem! Jag har inte träffat henne sedan någon gång i november och det ska bli sjukt roligt att hon kommer hem! Det kunde ju inte varit en bättre tid heller, precis färdig med skolarbetet då och har inte börjat jobba än så jag har en massa tid över =)

Min stora Theo är iväg med dagis idag, alla de stora barnen, (6-åringarna) är på utflykt. De tog tåget till Kalmar imorse och skulle gå och kika på lite saker och sedan gå och äta på McDonalds. Gissar på att jag har en väldigt nöjd kille ikväll =) Herregud han slutar snart på dagis! Vart tar tiden vägen, är det verkligen 6 år sedan jag gick med tjockismagen i vädret och väntade på min underbara lilla bebis. Är min underbara lilla bebis verkligen SÅ stor!? Usch nu blir jag nostalgisk, tror nässprayet har gått upp i hjärnan ;-)

Nä men helt ärligt hörrni, lite tips på en superkur som gör mig frisk till imorrn? Pusshej =)

1 kommentar:

Lufsan! sa...

Krya på dej Bunny!<3
PusskramLove!<3