onsdag 4 april 2012

Tid?

Någon som har lite tid till salu? Nu har jag suttit med examensarbetet och lite annat plugg i ett par timmar. Det är faktiskt ett mycket intressant ämne jag valt. Jag lär mig massor. Mitt problem är bara att jag vill mer, jag vill hinna mer jag vill helt enkelt ha mer tid! Jag vill kunna sitta en hel dag i taget och bara ägna mig åt att knyta ihop allt, inte bara en timme då och då. Nu är jag i princip klar med metoddelen också och börjar få en fin struktur på det men det är långt kvar...

Jag vet jag är gnällig, men jag lägger alltid ribban väldigt högt så att jag verkligen gör mitt bästa och hittills har det gått över förväntan, riktigt jäkla bra många gånger faktiskt ;) Så det vore ju lite tråkigt att göra det sista skolgrejerna endast okej... Sen när allt är klart kan jag ägna mig åt att göra ett toppenjobb både hemma och på mitt kommande jobb :) Det kommer bli sjukt nice!

Slänger in en bild på min stora pojk med som lärde sig knyta skorna i lördags! Säger det igen, vart tar tiden vägen? Jag är så sjukt stolt över mina pojkar! Pusshej!

1 kommentar:

Lufsan! sa...

Pusskram! Love! <3