onsdag 25 april 2012

Förtydligande + träning =)

Jag måste bara förtydliga mitt förra inlägg lite, det va tydligen inte lättolkat ;-) Jag menade att om jag är duktig och pluggar en stund till så får jag slappa och läsa tidningen sen =)


Jag fick faktiskt lite gjort med läxorna men inte alls så mycket som jag borde. Jag har ju hela morgondagen på mig också och lite på fredag med och nästa vecka ;-)

Jag tog mig iallafall i kragen och hoppade upp på den här:

Tyckte så synd om den stackarn som inte använt ordentligt på länge, jag tog mig igenom 25 minuter förra veckan när jag började bli krasslig innan dess var det länge sedan.

Men nu börjar vi på nytt, förkylningen är snart borta, bara lite envis hosta kvar och sommaren är snart här så nu finns inga undanflykter =)
Det va jobbigt, men det gick 41 minuter, det är jag nöjd med =)

Nu ska vi fixa lite mat och ha lite onsdagsmys med film i soffan allihopa =)
Trevlig onsdagkväll på er! Pusshej!

1 kommentar:

Lufsan! sa...

Duktig du är! Mys på er!<3 Pusskram!<3