tisdag 10 april 2012

Nya tag!

Godmorgon! Idag blir det tidigt ner till Karlskrona. Min underbara sambo tar alla barn till dagis och skola idag så jag kan gå på föreläsning :)

Helgen har varit kanon, med en massa härligt sällskap och alldeles för mycket mat och godis! Men nu kör vi från noll, en massa träning och utan skräpmat så är vi nog snart på banan igen:) jag va glad att jag kom i byxorna i morse ;)

Nu känns allt lite lugnare med, "bara" examensarbetet kvar i skolan nu :) Nice nice nice :) hemmaplugg onsdag och torsdag så då hoppas jag få lite ordning på saker och ting :)

Ett par bilder slänger jag in med. Min stora snickarpojk som dricker kaffe efter jobbet ;) och min vanligtvis hundrädda son! Och igår provade jag göra morotskaka, sjuuuukt god :) pusshej!

1 kommentar:

Lufsan! sa...

Massa Kärlek till Er!<3 Pusskram!<3