onsdag 4 april 2012

Seg seg seg...

Idag tog det emot att stiga upp. När jag väl kom upp så kom huvudvärken smygande. Hoppas jag piggnar till lite innan jag är framme i Karlskrona...

Skola imorrn, inte så överdrivet motiverad till det, men det får gå. Och så vet man att man får en fin bokföringstenta med sig hem med, tjihoo! Men det är sista nu, det borde ju iallafall vara lite motivation.

Tiden går så sjukt snabbt nu med, jag hinner liksom inte riktigt med! Vill så mycket mer än jag hinner just nu. Vi pratade allvarligt om att hyra in en städerska hemma igår. Sånt kaos är det! Så fort man kommer hem är det bara att sätta sig och plugga, så här funkar ju inte att hålla på hur länge som helst!

Men till helgen är det påsk! På fredag kommer barnen och då ska vi myyysa! Ett par middagar är inplanerade i helgen med, någon tripp till stan kanske och så givetvis lite plugg med ;) Men den helgen är väl också över på ett kick...
Nä, men nu tänker vi positivt! Pusshej!

1 kommentar:

Lufsan! sa...

Puss! <3