torsdag 12 april 2012

Nytt pepp!

Igår inhandlade min älskling en våg. Vi har inte haft någon så länge vi varit tillsammans, men nu kände jag att jag behövde lite extra pepp inför sommaren :) Vi får se hur det går ;) jag är helt övertygad om att min energi kommer tillbaka i samband med att läxorna försvinner :)

Även idag har varit pluggdag och det har gått hyfsat bra. Men nu kastar jag in handduken, mailade in allt jag gjort till min handledare så får vi se om han tycker det är okej eller om jag får börja om från början ;) nä men det känns bra, det känns intressant :)

Om en stund ska jag hämta mina kids, vi får se vad vi hittar på för mys idag :) jag har mina funderingar :) Men nu tar jag lite kaffe :) pusshej :)

Ps fått lite dille på smoothies igen ;) ds

1 kommentar:

Lufsan! sa...

Spännande!:-) Pusskram!<3