söndag 5 januari 2014

2013 övergick i 2014


Hej hopp!
 
God fortsättning på det nya året alla. Det har som sagt blivit en ofrivillig paus i bloggandet. Jag har varken haft tid eller faktiskt ens en tanke på att blogga nu i helgerna och allt.
 
Vi har i alla fall överlevt både jul och nyår. Allt i ett svep kändes det som. Jag var inne och jobbade ett par dagar också men nu är jag snart inne på min tionde och sista lediga dag i rad. Tio? Känns som fyra. Nyår tog lite väl mycket på krafterna. Visst hade vi jätteskoj och det är ju alltid roligt att träffa vänner och bekanta, men som man håller på! Städa i tre dagar innan kalaset och tre dagar efter. Vi har torkat golvet i tre omgångar och kört diskmaskin på diskmaskin på diskmaskin. I dag plockade vi undan julen med så nu börjar det äntligen kännas lite rent och fint igen. Men nästa år är det faktiskt någon annans tur för nu är jag trött på det. Roligt hade vi men man är ju inte tjugo längre ;)
 




                             Lille filuren med sin mamma!

                       Och stora prinsen med mor =)
 Senare på kvällen dök det även upp ett par monster! Världens sötaste monster dock =)


Det blev på tok för lite fotografering på nyårsafton men det glömdes liksom bort.

Nu har i alla fall det nya året börjat, det var lite trögstartat måste jag säga. Det känns som jag gått som i en dimma i några dagar. Vi har sovit till 9.30 varje morgon, så det ska bli spännande att se hur trött man är nu om mornarna när man ska upp vid 5 igen.

Jag har fått med syrran på två träningspass med. I dag körde vi hemmaträning men jag gissar att jag har en lillasyster med träningsvärk imorgon

Jag återkommer snart med ett nytt inlägg om planering och tankar gällande träning och kost inför 2014, för nu har vågen fått fnatt. Eller kan det vara maten och slarvet med träningen som satt sina spår?

Pusshej!



1 kommentar:

Lufsan! sa...

Massa Kärlek till Dej Kluddan!<3 Pusskram!!<3