söndag 26 januari 2014

Lööööördag!

Igår gjord jag inte mycket nytta ;) Men jag tänkte ;) Vaknade tidigt och kände att jag ville komma igång och göra lite nytta direkt så jag kunde ta lördag sen :) Smög upp och skulle ta räkningarna men tji fick jag, den 27:e är ju på måndag så jag fick ändra mina planer lite. Jag hoppade i träningskläderna och körde ett ben/mage-pass istället :) Skönt att ha det gjort!

Perfekt med träning på morgonen, då kan man ta lördag med gott samvete! 
Dusch, lite fix och lite kaffe sen bar det av till Fenix för frukost med min älskling!
Sen körde vi direkt in till Kalmar för lite shopping. Och så åt vi givetvis på Ming Palace med, det blir ofta så när vi är i Kalmar ;)
Jag vet att jag nyss köpte nya träningskläder, men jag kunde verkligen inte motstå dess snygga från Nike. Jag var bara tvungen! Kommer inviga dem idag så jag ska försöka ta en bild så ni får se hur snygga dem är!!
En köksvåg hittade jag med på Clas Ohlsson, perfekt!

Och väl hemma så kröp vi ner i soffan och hade lördagsmys :)

Pusshej!



1 kommentar:

Lufsan sa...

Duktig du är Kluddan!<3 Låter som en mysig lördag!<3
PussKram!<3