onsdag 8 januari 2014

Andra jobbdagen

.... Och jag känner att jag gärna kan ta helg typ nu! Jag är såå trött och min mage har inte riktigt repat sig efter ledigheten. En lite småjobbig typ på tåget håller mig vaken, han pratar i telefon om något jäkla dataspel och så skriker han lite engelska ord lite då och då som typ SWORD!! Så man hoppar 2 meter upp i luften.

Ska handla lite när jag kommer hem, laga mat till torsdag och fredag och så träna lite och så måste jag lämna in paket.... Usch blir trött bara jag tänker på antalet timmar till jag behöver vara vaken. Jag har sååå mycket att göra på jobbet med. Har även idag varit på avdelningen så mitt "vanliga" jobb blir ju väldigt lidande då det står helt still där. Men imorrn ska jag bara skriva mitt heeeeeela dagen! 

I dag blir det bröst/triceps på träningen. Beställde nya träningskläder igår, liiite väl dyrt så jag hoppas de är riktigt snygga! Nä jag måste nog surfa runt lite till innan jag är framme så kanske jag får lite mer inspiration/motivation! Pusshej

1 kommentar:

Lufsan sa...

Härligt att träffa dej idag Kluddan!!!<3 PussKramLove!!<3