tisdag 14 januari 2014

Tisdag

Mina söta pojkar har gjort varsin fin teckning till "bonusmorfar" som ligger på sjukhus, tror han kommer bli glad när jag skickar upp dem i dag :)

Milos!

Theos!

Andra jobbdagarna denna veckan. Har sovit lite oroligt inatt så jag är lite halvseg. Men denna veckan är en bra vecka på jobbet, jag kommer hinna skriva ifatt en massa! Om inget oväntat inträffar. Jag hoppas på att mina nya träningskläder kommer med posten i dag och jag hoppas de är snygga :) jag har fått ett nytt datum nu för att mäta mig hos PT'n. Det är vecka 6 så nu jag har i alla fall 3 veckor till på mig att hoppas på mirakel ;) Det jobbigaste vore ju om man gått upp i fett, då lägger jag ner träningen helt och hållet! 

Nä men nu tar vi tag i den här dagen också! Men åh nu har jag totalt glömt bort mitt kaffe! Pusshej!

1 kommentar:

Lufsan sa...

Jättefina teckningar!!<3
Krya på "morfar" Dan på sjukhuset och hälsa!<3
Du är så duktig och tränar, mätningen kommer nog gå kanonis!!
PussKram!<3