onsdag 22 januari 2014

Hej hopp :)

Halva veckan har gått. Lite segt men det går, började ju veckan med kvällsmottagning då blir man lite trött. Jag har börjat räkna kalorier nu lite smått! Mest för att se hur mycket jag ligger på per dag, har ingen koll alls. Har förresten världens bästa jobbsambo, vi fastnar alltid i vårt tningsprat :) Hon kan det här med att räkna kalorier. Och så har vi hittat en rolig app så vi har gått och fotat streckkoder och kollat kalorier på jobbet :) visste ni att en noblesse chokladbit innehåller 26 kalorier! Och ett ballerinakex 70 kalorier! Ganska intressant, vi fick med oss några sköterskor i diskussionen, tror dock inte budskapet gick fram för de fortsatte äta noblesse ;)  Fortsättning följer imorgon :)

Jag var inte så himla träningssugen innan men nu kollade jag vad jag har för pass på schemat, axlar/mage, det är faktiskt ett roligt pass så det blir fint! Ska bara handla lite först. Har ju en sjukling hemma så jag får se till så han har det bra först! Sista passet innan nya schemat börjar. Det nog iofs inte så mkt nytt, bara annat antal repetitioner. Imorrn är det 2 veckor till mätning, känns som att det kommer gå åt pipsvängen men men jag gör så gott jag kan! 

Ha en trevlig kväll! Pusshej

1 kommentar:

Lufsan sa...

Heja dej Kluddan! Du är bäst!<3 Krya på sjuklingen!!
Var rädd om dej!<3
PussKram!<3