tisdag 7 februari 2017

Firar!



Nu är det klart! Jag sitter själv på Fenix och firar :-) Det är jag värd! Själva tentan tog typ 3,5 timme. Tiden gick verkligen hur fort som helst. Jag var så dum att jag tog av mig klockan innan jag åkte dit. Jag hade ju verkligen noll koll på hur mycket klockan var och hur mycket tid jag hade kvar. När jag kom ut ur rummet så sa "min kontaktperson" -Oj är du redan färdig? Då tänkte jag att oj, klockan är väl inte mer än 11.00 eller något bara för det, men klockan var 12.20 så det var ju bra!

Tentan kändes bra tror jag. Det var några grejer som jag inte hade lagt så mycket vikt på men jag är rättså bra på att ordbajsa så jag fick ihop lite som jag tyckte lät logiskt :-) Är dock skitnervös för sista uppgiften. Det var en 10-poängsuppgift som man var tvungen att få minst 8 rätt på för att klara tentan. Lite osäker på hur jag fick ihop mina rekommendationer angående salt till min klient Maria där :-P Resten känns ganska okej. Jag får dock vänta 2 veckor till innan jag får svar på detta. Men nu kan jag fokusera på annat och släppa pluggandet ett tag.

Jag ska skriva om MVC-besöket också sen men jag vill gärna lämna en muntlig rapport till vissa först :-)

Nu ska jag njuta av min lediga dag och se om jag kan får ihop lite idéer till en blogg/hemsida till min kostrådgivning. Men först ska jag trycka i mig min dammsugare ;-) Pusshej!

Inga kommentarer: