lördag 18 februari 2017

Köpstopp!

Ja nu är det officiellt köpstopp för mig. Vi har lämnat Ullared för denna gången typ 6000 kronor fattigare 😳 Lite ångest just nu kan man säga. Men jag har köpt en himla massa till bebis. För mycket kläder, sängkläder både till säng och vagn, täcke och kuddar till säng och vagn, lakan, plastad frotté, spjälskydd, nappar, nappflaskor, amningskudde, någon lite nalle, filt, snuttefilt och lite småprylar. Köpte faktiskt ett par grejer till mig själv med, inte mycket men mer än vanligt. Och så lite smågrejer till grabbarna, schampo, duschcreme, hårspray och massa krafs. Just det, min mascara hittade jag, superbilligt, så jag köpte två 😊

Mysigt B n B bodde vi på med. Kan erkänna att vi kanske trodde att det spökade när vi kom dit 😬 

Suddig bild innan dagens shopping. Tre timmar klarade vi oss på i dag. Nu blir det McDonalds sen tror jag att jag sommar ;) Pusshej!

Inga kommentarer: