måndag 27 februari 2017

Vänta liiiiite nu!?

Du går nu in i graviditetens tredje och sista del. Barnet börjar nu så smått inta rätt position för födseln. Det låter sjukt läskigt. Det är ju långt kvar? Eller?

Nu ska jag försöka klaga så lite som möjligt eftersom det tydligen är det enda jag gör nu för tiden. Så nu ska jag framhäva det positiva! 

Jag tog cykeln i dag, det funkade jättebra. Hade helt glömt att det var så mycket bättre att cykla än att gå när man har foglossning. Jag får ändå vara glad att jag klarat mig så här länge med så lindriga foglossningsbesvär. Men nu i helgen,

mest i går brakade det loss, kröp och kravlade när jag städade bilen så jag får väl egentligen skylla mig själv men nu är det gjort. Och fint blev det! Men kvällen var inte rolig. Nu har jag läst på hur jag kan försöka lindra det. Utfall ska man tydligen INTE göra, det som jag verkligen gjort varje gång jag tränat på gymmet 👏🏻
Cykling=funkade mycket bra!



Men nu kör vi, tredje och sista trimestern! HEJA MIG!!! Pusshej 

1 kommentar:

Lufsan sa...

Heja Dej bästa fina Kluddan!!!! <3
Du är så yeah yeah wow wow... <3
Pusskram! <3