onsdag 1 februari 2017

Barbamamma med morgonkaffet!


Vissa mornar känns det som att man kan rulla ner till jobbet. Riktig kula i dag. Vågen har börjat ticka iväg nu efter många veckor stilla 😤 Inte jättekonstigt efter denna helgen heller med alldeles för mycket mat och godis. 

Det är ju inte lätt när man är hemma med lillkillen och han önskar pannkakor av världens bästa mamma ;) klart han ska få pannkakor och glass!

Kanske ska ta och hålla igen lite, det kommer nog en och annan pekpinne på tisdag hos barnmorskan skulle jag tro. 

Tiden har verkligen sprungit iväg. Det känns som att sist jag var på MVC och vi bokade detta besöket att det var jäääättelänge till. Jag tänkte verkligen att jisses det kommer ju vara i slutet av graviditeten ;) haha! Det ska bli supermysigt att höra de små hjärtljuden ❤ och mäta lite och så. Nu känns det verkligen verkligt... Jag är skitnervös inför förlossningen kan jag säga 😳

Plugg en stund innan jobb. I dag har jag lunchdejt inbokat 😊 Pusshej!

Inga kommentarer: